keskiviikkona, kesäkuuta 14, 2006

Niin vaan meni KIP-päivä ja Erämessutkin, eikä tullut neulottua silmukkaakaan koko päivänä. Messuilta tultua lähdettiin kavereiden kanssa hillumaan kaupungille, neuleet jäi kotiin. Taidan olla aika epäneuloja...

Muutenkin on tullut neulottua tosi vähän, topintekeleeseen on tullut lisää vain 2 ja puoli mallikertaa sitten viime postailun. Olis ihana neuloa, kun vaan ehtis. Mä olen huomannut, että mun hartiat on niin tottunut neulomiseen, et jos olen pari päivää neulomatta, niin johan alkaa kiristämään. Äsken neuloin muutaman kerroksen, hartioideni parhaaksi ;)

Tuntuu, että kaikki mun aika menee töissä ja se vähä aika, minkä olen kotona, menee nukkuessa. Nytkin kyllä jo uni maittais, et jaksais taas huomenna mennä ahkeroimaan. Vielä odotan, et pesukone pesee pyykit loppuun, ripustan ne ja sitten tutimaan!

Ei kommentteja: